Quantcast

Monday 16 February 2015

Haryanvi Tau

लोग कहते हैं कि हरियाणवी आदमी उल्टे जवाब देता है पर ऐसा नहीं है लोग सवाल उल्टे करते हैं।

जैसे एक ताऊ बाल कटवाने गया तो हज़्ज़ाम ने पूछा, "ताउ बाल छोटे करने है?"
ताऊ: बड़े कर सके है तो बड़े कर दे।
:):):):):):)

एक बै एक ताऊ बस में बैठा था। तभी एक महिला चढ़ी, जिसके पास चार-पांच थैले थे।
वह बूढ़े के पास आकर खड़ी हो गई और बोली, "ताऊ, यो एक थैल्ला पकड़ लेगा?"
ताऊ ने थैला ले लिया। धीरे-धीरे करके महिला ने सारे थैले ताऊ को सौंप दिए।
फिर बोली, "ताऊ, तेरा नाम के सै?"
ताऊ: मेरा नाम सै - खूंट्टी! कुछ और टांगणा हो तै और भी टांग दे।
:):):):):)

एक गाँव के लड़के ने एक लड़की को बड़े ही प्यार से गुलाब का फूल दिया और लड़की शरमाते हुए बोली,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"ना यो नी लेंदी मैं। यो तो लाग रा म्हारे घरां।"
:):):):):):)

एक बार हरियाणा के गाम मैं जादूगर आया। उस जादूगर नै जादू तै एक काली सी छोरी कै पंख ला दिए।
छोरी रिफल कै बोली, "मै तो परी बणगी, मै तो परी बणगी।"
एक छोरा खङा सब देखण लाग रा था बोला, "परी कोना बणी 'कालो', तु तो चमगादङ बणगी!"
:):):):):)

एक बै एक छोरा अपनी माँ गैल बस मै किते जावे था।
वो कंडक्टर ती बोल्या, "डेढ़ टिकट दे दे। आधी मेरी आर एक मेरी माँ की।"
कंडक्टर: मुछ आ री है इब्बी आधी टिकट तेरी पूरी टिकट लगेगी।
छोरा भी कसुता था नु बोल्या, "फेर मेरी पूरी दे दे आर मेरी माँ की आधी, उसके मुछ कोनी आरी।"
:):):):):)

No comments:

Post a Comment